Persoonallinen kalenteri

Täällä mä oon, en oo unohtanut blogia vaan oon vaan kirjottanut opparia. 2 viikkoa olisi vielä aikaa tai muuten en valmistu tänä vuonna. Aikaa on ja oikeesti aion ehtiä. Sen takia kaikki käytettävissä oleva aika on käytettävä tähän äärimmäisen kiehtovaan projektiin. Paljon postailtavaakaan tässä ei ole ehtinyt tapahtua ja odottelette varmaan arvonnan voittajaa julkaistavaksi. Se onkin huomisen projekti työpäivän ohessa, joten maltti on valttia :)

Tulin kuitenkin tänne esittelemään teille mun uuden kalenterin, joka oli pakko hankkia ettei kaikki hommat karkaa käsistä. Mullahan on kaksi työpaikkaa ja välillä olen vähän sekaisin siitä, missä sitä tänään pitikään olla töissä. Tein joskus yhteistyötä Persoonallisen kalenterin kanssa ja totesin silloin kalenterin niin hyväksi, että pakkohan se oli taas tilata samanlainen. Vanhaa kalenteria pääset kurkkimaan täältä

20141118_193838

20141118_193901

Kalenterinhan saa juuri sellaisena kuin haluaa eikä tilaamisajankohdalla ole väliä, sillä voit itse päättää mistä viikosta kalenteri alkaa. Itse otin kalenterin alkamaan ensi viikosta, joten yksikään viikko ei mene hukkaan. Kalenterin kieleksi valitsin jälleen ruotsin ja ulkoasu on muutenkin kovin samanlainen kuin viime kerralla. 

20141118_193945

Päivät voi sijoittaa kalenteriin joko vaaka- tai pystypäin ja itselleni tämä esitystapa kellonaikoineen on kaikista mieleisin ja selkein. Koska olen innokas treenaaja, halusin kalenteriin myös treenipäiväkirjan.

20141118_193954

Kalenteriin voi tehdä myös viikkosuunnitelman tärkeille asioille sekä myös treenisuunnitelman. Päivien kohdalle voi tosiaan merkitä päivän tehdyn treenin ja fiilikset siitä. 

Hintaa kalenterilla oli 34,95€ eli hinta on laskenut edellisestä kerrasta. Kalenteriin saa kuitenkin valita aivan kaiken itse, joten mielestäni kalenteri on todella edullinen. Eipähän mene enää työpäivät sekaisin ja PT-asiakkaanikin pysyvät järjestyksessä. Toki olen myös edelleen sillä kannalla, että iPad on valmistujaislahja itselleni, niin kauan kun olen siitä haaveillut.

Täytin tänään myös jo valmistumisilmoituksen ja tuli oikein kylmät väreet sitä täyttäessäni. Vaikka vielä opparia on kirjoitettava ahkerasti, valmistuminen realisoitui taas piirun verran. Kuten sanottua, keskityn nyt vielä pari viikkoa oppariin täysillä ja sen jälkeen olen toivottavasti vapaa ammattikorkeakoulun kahleista lopullisesti. Ihanaa alkanutta viikkoa teille! :)
  1. Hyvältä näyttää uusi kalenteri. Onko uusi kokoa taskukalenteri vai pöytäkalenteri ja olikos tuo edellinen kalenterisi, joka oli siis "käsilaukkukokoa" kokoa - sellainen pöytäkalenteri?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molemmat on A5 kokoa olevia kalentereita eli ei aivan pöytä- eikä taskukalentereitakaan :)

      Poista

Designed by FlexyCreatives