lauantai 3. tammikuuta 2015

Treenaa tosissasi-Tammikuu: Part 2

Viime vuonna lupasin treenata tosissani koko tammikuun ja aion tänä vuonna toistaa saman setin. Viime vuoden lupauksia voit käydä kurkkimassa täältä ja tavoitteet on tälle vuodelle kyllä melkoisen samanlaiset. Herkut ja alkoholi tulevat karsiutumaan pois elämästäni taas hetkeksi, mutta valmistujaisissani aion kyllä nauttia huoletta kaikesta mahdollisesta, ei tämä kuitenkaan siihen kaadu. 


Vuonna 2014 treenit aloitettiin jo hyvissä ajoin, jotta vuoden ekoista päivistä lähtien mukaan saatiin mahtumaan täysi saliviikko. Tänä vuonna homma ei ihan niin hyvin mennyt, sillä jäin "vain" neljään salipäivään. Huomenna aion kyllä vetäistä tuplatreenit, sillä aamusta painelen salille ja illalla menen pariksi tunniksi vääntämään Megazonea sen verran mitä jalka kestää. 

PicMonkey Collage2




Ruokavalion puolella aion aloittaa Bikinichallengen uudestaan, sillä valmistujaiskolttuun on mahduttava. Mainittakoon, että mahdun kyllä jo, mutta ihan parin kilon kevennys ja pöhötyksen poisto ei olisi pahitteeksi. Suklaata kun on tullut mätettyä ihan kiitettävät määrät ennen joulua ja muutenkin olen päästänyt itseni vähän sivuraiteille. 



Herkkulakkoon on tällä hetkellä kertynyt hieman yli 90 päivää, joten maaliskuun lopulla nautitaan sitten mässyistä seuraavan kerran. Treenejä tammikuussa olisi tarkoitus vetää viitenä päivänä viikossa, vähintään. 



Tänä vuonna aion käyttää omaa Personal Trainer-kokemustani enemmän hyödyksi ja aion suunnitella itselleni uuden saliohjelman ensimmäistä kertaa itse. Vaikka olenkin työkseni Personal Trainer, ei se motivaatio ja treeni-into kulje mukana vaikka muihin sitä onnistunkin piiskaamaan. Siksi olenkin miettinyt treenejen jatkamista oman PT:ni kanssa.  


image

Näillä eväillä siis siirryin tammikuun viettoon ja jatkan jo alkuunsaatuja treenejä. Nyrjähtänyt nilkka asettaa tälle haasteelle omat rajansa, mutta parhaani lupaan tehdä. Kuten viime vuonna, raportteja treenejen edistymisestä on luvassa ja haastan toki kaikki innokkaat mukaan treeneihin :) 

Tuliko teillä tehtyä liikuntaan liittyviä lupauksia? 

4 kommenttia:

  1. Mä en sinänsä ole tehnyt uudenvuodenlupauksia aiemmin, ainoastaan "uudenvuodenaikomuksia" jos nyt näin voi ilmaista. Tein kuitenkin tälle vuodelle ekaa kertaa ikinä ruokaan liittyvän uudenvuodenlupauksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aikomukset nyt on vielä parempia kun lupaukset! Eipähän nyt ainakaan tule rikottua mitään, mitä ei voi pitää ;D

      Poista
  2. Tietysti niitä lupauksia tulee tehtyä, mutta se pystyykö niistä pitäkään täysin kiinni on eri asia :D
    Mutta kuitenkin, tavoitteena olisi urheilullisempi olo ja keho. Liikuntaprojektini on jo lähtenyt oikeaan suuntaan, mistä olenkin kirjoittanut blogissani https://ireachforthestars.wordpress.com/2015/01/24/elamanmuutos/
    Innolla seuraan sunkin uuden vuoden onnistumisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herkkulakon osalta ei oo tehny ees tiukkaa, mutta treenejen suhteen onkin ollut sitten vaikeempaa. Salimotivaatio oli pitkään niin kadoksissa kun vaan voi olla, mutta nyt sekin onneksi palas takas :) Tällä hetkellä kyllä tuntuu siltä, että pieni flunssa olisi tuloillaan, mutta toivottavasti edes jotain pystyisi tekemään. Ruokavalio menee myös remonttiin alkaen huomenna ja treenit jatkuu flunssan tasosta riippuen sitten taas normaalisti. Tsemppiä myös sinulle projektiisi! :)

      Poista