Blogi muuttaa!

Olen jo pitkään pohtinut seuraavaa askelta blogini suhteen ja vihdoin tänään uskalsin tehdä sen suhteen ison päätöksen. Blogini on muuttanut tänään Nouwiin ja jatkossa postaukset ilmestyvät uuden https://nouw.com/funfitfash -osoitteen alla. Itse muutto sujui omalta osaltani vaivattomasti, sillä kaikki vanhat postaukset sekä kommentit siirtyivät blogin mukana Nouwin puolelle.

Miksi sitten muutin? Noh, en oikein itsekään tiedä. Olen blogganut koko ikäni (miltei 7 vuotta) pelkästään Bloggerissa, joten nyt muiden bloggaajien rohkaisemana päätin vaihtaa maisemaa pois tutusta ja turvallisesta. Bloggeria usein haukutaan tönköksi ja yksinkertaiseksi verrattuna esim. Wordpressin kautta toimiviin alustoihin, mutta itse olen tykännyt Bloggerista kaikessa yksinkertaisuudessaan. Maisemanvaihdos tekee varmasti hyvää, sillä haluan kehittyä bloggaajana edelleen. Paljon olen matkani aikana oppinut ja nyt koin, että on aika keksiä jotain uutta. 
Nouwin puolella postaustahti- sekä tyyli tulee varmasti säilymään ja toivoisinkn, että te kaikki, jotka olette matkaani joskus seuranneet, jatkaisitte edelleen kuulumisten vaihtamista puolin ja toisin. Voihan se myös olla, että routa ajaa porsaan kotiin ja siirryn takaisin Bloggerin puolelle, eihän sitäkään koskaan tiedä! Kokeillaan ainakin hetki tätä ja katsotaan miten homma lähtee etenemään :) 

Blogi uusi osoite on siis https://nouw.com/funfitfash ja blogini voitte laittaa suoraan seurantaan profiilini kautta. Tämä ja huominen menee varmasti uuteen portaaliin tutustuessa ja mm. ulkoasu vaatii vielä hiomista. Kaikki vanhat postaukset tulevat säilymään täällä. Toivottavasti nähdään Nouwin puolella! <3
  1. Nouw muuten kiva, mutta kännykällä ei pysty kirjoittaa kommentteja jostain syystä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kyllä näyttäs iphonella onnistuvan. Mikä känny sulla? Tohonhan on kans olemassa se appi mut ei oo sulle hyödyllinen varmastikaan jos et ite bloggaa tuolla kans.

      Poista
    2. Mulla on Honor 7, ihme ettei onnistu. Mut joo, jos en osaa sielä blogata niin turhaa. Pitää lisätä kuitenkin sun blogi nyt tähän Blogger-feediin ja koittaa aina koneella kommentoida :) Ehkä sit harkita seuratessa onko se mun juttu vai ei.

      Poista
    3. Testattiin just kaverin kanssa Huaweilla niin sillä kyllä toimi ihan normaalisti 🤔 mikähän lie tässä ongelmana sit sun kohdalla!

      Poista
  2. Onnea uusiin haasteisiin! :) En tiedä olenko minä epätekninen, mutta kun klikkasin linkkiäsi profiiliin en millään löytänyt miten saan blogisi sieltä seurantaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä luulen, että Nouwin kautta seuraamiseen tarvitaan erillinen tili, mutta oon ainakin päivittänyt mm. blogit.fi-palveluun jo uuden osoitteen niin sitä kautta näkee ainakin uudet postaukset jos sitä satut käyttämään. Pitäis saada myös bloglovin päivitettyä kunhan tässä muistaa ja kerkiää :)

      Poista
  3. itsekkin juuri parhaillaan mietin nouwille siirtymistä mutta niin monta vuotta oon ollut bloggerissa että hieman jännittää siirtyä uusiin kuvioihin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän noi tunteet, vaikea päätös se oli itelläkin :) Nyt kun oon muutaman päivän Nouwilla ollut, niin kaikista eniten oon vaikuttunut bloggaamisen helppoudesta ja sehän se ehkä tärkein ominaisuus ainakin itselle on! Rohkeesti siis vaan kokeilemaan, ainahan sieltä pääsee pois jos tulee toisiin ajatuksiin. Itsekin ehdin jo samana iltana katua päätöstä, mutta sittemmin olo on parantunut siitä ja huimasti!

      Poista

Designed by FlexyCreatives